Skip to main content

Laajakaistaongelmaa Itä-Helsingissä

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Onko muilla ongelmia laajakaistan kanssa Vuosaaren alueella? Itselläni on laajakaistayhteys ollut poikki nyt 4 päivää (vika alkoi perjantaina). Vikailmoitus tehty, ainoa vastaus, mikä Soneralta tullut on tekstiviesti: "liittymäänne koskeva vika liittyy alueelliseen vikaan. Ilmoitamme, kun vika on korjattu"

Että onkohan kyse kuinka laajasta viasta, kun korjauskin kestää näin kauan?