Skip to main content

Laajakaistaongelmassa toista tuntia jonotin turhaan!!!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Oleellinen huononnus on tapahtunut vikailmoitusten vastaanotossa. Tänään klo 11 ja 12 välillä jonotin tunnin verran pääsemättä keskustelemaan ihmisen kanssa. Takahampaita jo alkoi naurattamaan, kun asiakkaan toimimattoman laajakaistan äärellä jonottaa ja avulias automaatti tarjoaa ratkaisuksi, että lataa netistä Soneran avustaja. Nettisivusto väitti, että puheluihin vastattiin viidessä minuutissa, mutta ei todellakaan pidä paikkaansa. Ehdottomasti pitää olla keino, jolla pääsee siitä automaatin kanssa rupattelusta ohi. Sivustolla annettu ohje painaa kakkosta - ei auttanut! Tuli testattua muutamaankin kertaan!

1 kommentti

  • October 14, 2010
Vaihtoehtona on Laajakaistan vikailmoituslomake, tosin vianrajausautomaatin kautta saat jätettyä vikailmoituksen heti kun vain viet puhelun loppuun asti. Kokonaan poikki olevan yhteyden kohdalla vianrajausautomaatti on ehdottomasti nopein tapa saada liittymän vika verkon puolelta tutkintaan ja korjaukseen.