Skip to main content

Laajakaistaoperaattorin vaihto

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Hei,

tein uuden valokuitusopimuksen paikallisen operaattorini kanssa ja sopimuksen pitäisi alkaa 7.8.2012. Uusi operaattori ilmoitti, että Soneralta on tullut negatiivinen vastaus vaihtokyselyyn. Mistähän tämä johtuu, koska ADSL-liittyymäsopimus umpeutuu 6.8.2012? Lähden pian ulkomaille, eikä minulla ole aikaa hoitaa sieltä käsin liittymäasioita, joten toivoisin nopeaa reagointia. Laskussa lukee selkeästi mihin asti Soneran määräaikainen ADSL-sopimus on voimassa, joten en voi ymmärtää, miksi vaihto ei onnistuisi. Hoitakaa tämä asia niin, että operaattorin vaihto menee läpi.

Soitin aiemmin tänään jo puhelinpalveluunne, mutta lupasivat selvityksen vasta perjantaiksi. Haluan tilanteen ratkaissa nopeammin.

3 kommenttia

  • June 5, 2012
Hei! Mainitsit, että uudella operaattorilla olisi valokuituliittymä tarjolla. Vaihtotilauksen voi toteuttaa ainoastaan kuparijohdolla. Tämän pitäisi olla toki tiedossa myös uudella operaattorillasi. Näin ollen tätä kyseistä operaattorinvaihtoa ei voi toteuttaa operaattorinvaihtotilauksena, vaan vanha liittymä tulee erikseen irtisanoa määräaikaisuuden loppuun ja uusi tilata uutena liittymänä (uuden liittymän asennuksen voi yrittää sopia vanhan liittymän irtisanomispäivälle pidempien nettikatkosten välttämiseksi).

  • June 5, 2012
Voisitteko irtisanoa liittymäni päivälle 6.8.2012? Lähden pian ulkomaille, eikä minulla ole aikaa hoitaa sieltä käsin liittymäasioita.

  • June 5, 2012
Voit hoitaa liittymän irtisanomisen Asiakaspalvelumme kautta. Linkin takaa löytyy myös soittoaikoja, joista voit valita sopivan ajan ja me soitamme sinulle päin.