Laajakaistapuhelimeni on temppuillut melkein liittymisestä alkaen, mutta nyt se on ollut mykkänä toista kuukautta. Sillä voi soittaa , mutta se ei ota vastaan puheluja. Olen useaan otteeseen ottanut yhteyttä asiakaspalveluunne ja sieltä on luvattu, että tekniset asiantuntijanne soittavat minulle. Puheluja ei kuitenkaan ole tullut. Alan olla sitä mieltä, että Sonera kyllä myy, mutta ei hoida myymiään yhteyksiä.
Mikäli asiaan ei tule nopeasti korjausta, sanon irti kaikki yhteyteni Soneraan. Onneksi on muitakin operaattoreita.
Odotan vastaustanne
Touko Kaunisto
Sivu 1 / 1
Voit tehdä laajakaistapuhelimesta kirjallisen vikailmoituksen Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella. Täytetty lomake menee suoraan Vikapalvelun käsiteltäväksi ja sinulle soitetaan sieltä jos se on vian selvityksen kannalta tarpeen.
Lomakkeella ei ole Laajakaistapuhelimelle omaa kohtaa, mutta voit alussa valita Vikatilannetta > Laajakaista ADSL ja siitä eteenpäin kysymyksiin vastaillen. Lomakkeen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa millaisesta ongelmasta on kyse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Lomakkeella ei ole Laajakaistapuhelimelle omaa kohtaa, mutta voit alussa valita Vikatilannetta > Laajakaista ADSL ja siitä eteenpäin kysymyksiin vastaillen. Lomakkeen viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa millaisesta ongelmasta on kyse.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.