Hei!
Ensinnäkin taas kerran olen alahuuli lerpallani, koska Soneran asiakaspalveluun ei saa sähköpostiyhteyttä. Kirjoittamalla saa yhteyden vain lähettämällä "Palautetta". En halua soittaa, enkä ottaa vastaan puheluita.
Varsinainen asia: Laajakaistasopimukseni mukaisesti (voimassa vielä vuoden) viimeisen vuoden kuukausiveloitukset ovat selvästi korkeammat kuin ensimmäisen vuoden. Koska olen kitupiikkisaituri, niin tiedustelen, voiko sopimuksen uusia nyt esim. kahdeksi vuodeksi eteenpäin siten, että kuukausimaksut pysyvät nykyisellä alemmalla tasolla?
Asiakasnumerostani saatte selville lähemmät tietoni.
Laajakaistasopimuksen uusiminen kesken kautta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.