Skip to main content

Laajakaistassa ongelmia

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Eli tossa viime perjantaina tilasin Soneralta tohon Koti TV palveluun kanavapaketin lisää,ja siihen sitten tuli kaupan päälle vielä nopeus 24/2(aiemmin ollut 10/2) ja se sitten alkoi lauantaina pätkimään. Nyt on sitten koko vapun pätkinyt ja eilen meni siihen että koko netti ei toimi enää,modeemissa palaa vain DSL ja ethernet valot. Missä vika,ja mitä pitäisi tehdä?

1 kommentti

  • May 6, 2011
Kuullostaa siltä jokin asia ADSL-yhteydessä - modeemi tai kaapelointi - ei pysy mukana menossa suuremmalla kaistanleveydellä. Ensimmäinen asia mitä kannattaa testata, on toisella ADSL-kaapelilla eli modeemin ja puhelinpistokkeen väliin tulevalla kaapelilla. Kun vaihdat kaapelia, sammuta modeemi siksi aikaa. Jatkojohtoa ei ADSL-kaapelissa kannata koskaan käyttää, koska se heikentää aina signaalia.

Onko käytössäsi Soneralta saatu Thomson ADSL-modeemi mallia TG7894 tai TG789vn?