Laajakaistassa ongelmia
Eli tossa viime perjantaina tilasin Soneralta tohon Koti TV palveluun kanavapaketin lisää,ja siihen sitten tuli kaupan päälle vielä nopeus 24/2(aiemmin ollut 10/2) ja se sitten alkoi lauantaina pätkimään. Nyt on sitten koko vapun pätkinyt ja eilen meni siihen että koko netti ei toimi enää,modeemissa palaa vain DSL ja ethernet valot. Missä vika,ja mitä pitäisi tehdä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.