Minulla on soneran 8M liittymä (38€/kk) Parolassa. Työkaverilla on soneran 24M liittymä Tampereella alle 30€. Mihin tämä soneran törkeä kusetus jälleen perustuu?
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymien hinnat vaihtelee alueittain. Joissakin kaupungeissa hinnat ovat korkeampia kuin toisissa johtuen monista eri tekijöistä. Esimerkiksi joissakin kaupungeissa liittymien ylläpitokustannukset voivat olla korkeampia kuin toisissa.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Olen huolissani Soneran markkinoinnista!
Isäni on 86- vuotias ja ymmärrys jo vähän heikentynyt. Hänellä on ollut Fan- littymä aloitettu n. 10 vuotta sitten. Hän on liittymästä koko ajan maksanut , vaikkei sitä ole edes käyttänyt moniin vuosiin. Hnta 24 e / kk)Hän on maksanut , jotta saa pidettyä Soneran Sähköpostinsa(vaikka ilmaisia sähköposteja onkin olemassa) Hän käyttää taloudessa jo olevaa kaapeli laajakaistaa joka tulee dna:lta.
Nyt Soneralta tuli kirje jossa hänellä oleva liittymä lopetetaan ja hänelle alkaa automaattisesti 24Megan ASDL liittymä hintaan 39,90/ kk. ja sopimus on voimassa 24kk.Hän oli Pyynnöstäni ottanut yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse ja oli ymmärtänyt että hän voi irtisanoa liittymänsä milloin vain eikä sitoudu
kahden vuoden sopimukseen. Hän luulee että hän maksaa vain sähköpostiosoitteesta eikä hänellä ole liittymää.Itse kyselin asiakastietoja palvelupisteestä marketilla ja sain aivan erilaista tietoa. Minusta on kohtuutonta, että vanhaa ihmistä höynäytetään näin rajusti. Kirjeessä joka tuli liittymätyypin muutoksesta ei ollut selviä ohjeita miten tulee toimia. Kohtuuton hinta pelkästä sähköpostiosoitteesta, kun nettiyhteys jo taloudessa jo on . pyydän asiakaspalvelusta yhteydenottoa minuun.
Varoitukseksi muille, seuratkaa postia ja vanhempienne mahdollisesti saamia kirjeitä, ikäihmiset eivät välttämättä ymmärrä jujutusta. Asiakaspalvelun olisi selvitettävä tarkemmin tulevista muutoksista, ja kerrottava sitoumuksesta.
Vastausta odottaen
Isäni on 86- vuotias ja ymmärrys jo vähän heikentynyt. Hänellä on ollut Fan- littymä aloitettu n. 10 vuotta sitten. Hän on liittymästä koko ajan maksanut , vaikkei sitä ole edes käyttänyt moniin vuosiin. Hnta 24 e / kk)Hän on maksanut , jotta saa pidettyä Soneran Sähköpostinsa(vaikka ilmaisia sähköposteja onkin olemassa) Hän käyttää taloudessa jo olevaa kaapeli laajakaistaa joka tulee dna:lta.
Nyt Soneralta tuli kirje jossa hänellä oleva liittymä lopetetaan ja hänelle alkaa automaattisesti 24Megan ASDL liittymä hintaan 39,90/ kk. ja sopimus on voimassa 24kk.Hän oli Pyynnöstäni ottanut yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse ja oli ymmärtänyt että hän voi irtisanoa liittymänsä milloin vain eikä sitoudu
kahden vuoden sopimukseen. Hän luulee että hän maksaa vain sähköpostiosoitteesta eikä hänellä ole liittymää.Itse kyselin asiakastietoja palvelupisteestä marketilla ja sain aivan erilaista tietoa. Minusta on kohtuutonta, että vanhaa ihmistä höynäytetään näin rajusti. Kirjeessä joka tuli liittymätyypin muutoksesta ei ollut selviä ohjeita miten tulee toimia. Kohtuuton hinta pelkästä sähköpostiosoitteesta, kun nettiyhteys jo taloudessa jo on . pyydän asiakaspalvelusta yhteydenottoa minuun.
Varoitukseksi muille, seuratkaa postia ja vanhempienne mahdollisesti saamia kirjeitä, ikäihmiset eivät välttämättä ymmärrä jujutusta. Asiakaspalvelun olisi selvitettävä tarkemmin tulevista muutoksista, ja kerrottava sitoumuksesta.
Vastausta odottaen
Sonera Fun-liittymän kuukausimaksu on 8,28 euroa. Hinta muuttuu 1.5.2010 alkaen. Uusi hinta tulee olemaan 23,28 euroa/kk.
Fun- tai Active-liittymää ei automaattisesti irtisanota tai muuteta toiseksi liittymätyypiksi. Nykyisille Fun- ja Active-asiakkaille on lähetetty postitse asiakastiedote, jossa liittymän hinnannoususta kerrotaan ja tarjotaan tilalle laajakaistaliittymää saatavuuden mukaan. Ellei asiakas tilaa Fun/Active-liittymään muutosta laajakaistaliittymäksi tai irtisano liittymää, jatkuu Fun/Active-liittymän sopimus 1.5. alkaen uudella hinnalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Fun- tai Active-liittymää ei automaattisesti irtisanota tai muuteta toiseksi liittymätyypiksi. Nykyisille Fun- ja Active-asiakkaille on lähetetty postitse asiakastiedote, jossa liittymän hinnannoususta kerrotaan ja tarjotaan tilalle laajakaistaliittymää saatavuuden mukaan. Ellei asiakas tilaa Fun/Active-liittymään muutosta laajakaistaliittymäksi tai irtisano liittymää, jatkuu Fun/Active-liittymän sopimus 1.5. alkaen uudella hinnalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymä on nyt onneksi irtisanottu, mutta ellei sitä olisi irtisanottu olisi se muuttunut automaattisesti 24M
liittymäksi, joka kuulema halvin saatavissa oleva Soneran liittymä Kuopiossa. (Näin kerrottiin palvelupisteessä.)
Kiitokset Kuopion kolmisopen citymarketin Sonera -palvelupisteen pojille hyvästä palvelusta, meneekö kiitokset tätäkautta perille.
liittymäksi, joka kuulema halvin saatavissa oleva Soneran liittymä Kuopiossa. (Näin kerrottiin palvelupisteessä.)
Kiitokset Kuopion kolmisopen citymarketin Sonera -palvelupisteen pojille hyvästä palvelusta, meneekö kiitokset tätäkautta perille.
peke kirjoitti: Liittymä on nyt onneksi irtisanottu, mutta ellei sitä olisi irtisanottu olisi se muuttunut automaattisesti 24M
liittymäksi, joka kuulema halvin saatavissa oleva Soneran liittymä Kuopiossa. (Näin kerrottiin palvelupisteessä.)
Fun -tai Active -liittymiä ei automaattisesti muuteta toiseen liittymätyyppiin tai irtisanota puoleltamme. Tältä osin palvelupisteessä oli voinut olla asiasta epätarkkaa tietoa. Välitimme kyseisestä asiasta ja antamastasi palautteesta tietoa eteenpäin.
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Sonera Fun-liittymän kuukausimaksu on 8,28 euroa. Hinta muuttuu 1.5.2010 alkaen. Uusi hinta tulee olemaan 23,28 euroa/kk.
Fun- tai Active-liittymää ei automaattisesti irtisanota tai muuteta toiseksi liittymätyypiksi. Nykyisille Fun- ja Active-asiakkaille on lähetetty postitse asiakastiedote, jossa liittymän hinnannoususta kerrotaan ja tarjotaan tilalle laajakaistaliittymää saatavuuden mukaan. Ellei asiakas tilaa Fun/Active-liittymään muutosta laajakaistaliittymäksi tai irtisano liittymää, jatkuu Fun/Active-liittymän sopimus 1.5. alkaen uudella hinnalla.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tapion aiemmin kirjoittama viesti asiasta pitää paikkansa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.