Hei
Ilmoititte, että olette purkamassa alueeltamme puhelinverkkoa. Yhteys katkeaa tammikuun 2014 loppuun. Joten pakko on siirtyä langattomaan verkkoon. Sainkin jo uuden modeemin. Kiitos.
Mutta täytyykö meidän irtisanoa lankaliittymä itse? Mihin asti siitä tulee laskuja?
Uuden liittymän vahvistuskirjeen mukana tuli luottosopimus. Miksi ihmeessä? Ja mitä se tarkoittaa?
Sivu 1 / 1
Hei sirps !
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin pääsemme katsomaan tilannetta tarkemmin.
Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin pääsemme katsomaan tilannetta tarkemmin.
Hei!
Jospa liittymänumero riittää 040 650 1706, koska en löydä asiakasnumeroa omilta sivuilta.
Mitä tarkoittaa omilla sivuilla "rahoitustuotteet"? Mielestäni en ole sellaisia tilannut.
Jospa liittymänumero riittää 040 650 1706, koska en löydä asiakasnumeroa omilta sivuilta.
Mitä tarkoittaa omilla sivuilla "rahoitustuotteet"? Mielestäni en ole sellaisia tilannut.
Hei sirps !
Huawei B593S Router -reititin on laiterahoitustuote, joka siis on Sonera Rahoituksella toimitettu. Sitä ei laskuteta matkapuhelinlaskulla Liikkuva Netin mukana vaan reitittimestä saat oman laskusi Sonera Financelta.
ADSL on laitettu irtisanoutumaan 31.01.2014, irtisanomiskirje lähetetty. Eli sen puolesta asia on kunnossa.
Huawei B593S Router -reititin on laiterahoitustuote, joka siis on Sonera Rahoituksella toimitettu. Sitä ei laskuteta matkapuhelinlaskulla Liikkuva Netin mukana vaan reitittimestä saat oman laskusi Sonera Financelta.
ADSL on laitettu irtisanoutumaan 31.01.2014, irtisanomiskirje lähetetty. Eli sen puolesta asia on kunnossa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.