Millos meinasitte korjata asiakaspalvelun mukaan "erittäin kiireelliseksi" merkityn alueellisen laajakaistavian Espoon Viherlaaksossa? Yhteydet ovat poikki jo viidettä päivää.
Sähköyhtiön piikkiin on vastuuta turha vierittää, sillä myrsky ei alueen sähkönjakelua vahingoittanut.
Todella surkea esitys. Jos käsityksenne "erittäin kiireellisestä" casesta on tämä, niin enpä haluaisi olla todistamassa normaalia tai matalan prioriteetin tapausta. Ja sen vikailmoitusnumeroon vastaavan robotti-Ruttusen voitte lähettää vaikka maata kiertävälle radalle - en usko, että se on kyennyt auttamaan yhtään asiakasta.
Laajakaistat Espoon Viherlaaksossa poikki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.