Skip to main content
Tarjousehdoissa on kohta jossa lukee "Tarjous edellyttää, että asiakas solmii laajakaistaliittymäänsä uuden 24 kk:n määräaikaisen sopimuksen". Voinko vaihtaa nykyisen Soneran ADSL 24/1 liittymäni,
100/5 kaapeliliittymään Verkkokaupassa olevalla tarjoushinnalla.
Laajakaistan verkkokauppa näyttää tarjoushinnat uusille liittymille eli ne eivät yleensä koske liittymän vaihtoa. Kannattaa kuitenkin kysyä mahdollista vaihtotarjousta liittymäkohtaisesti Myyntipalvelusta, varsinkin jos ADSL-liitymäsi sopimus on toistaiseksi voimassa oleva tai sen määräaikainen sopimus on pian päättymässä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
ADSL-liittymäni sopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Nyt kiinnostaisikin se, miten saisin tietää kuinka hyvin 100/5 kaapeliliittymä toimii Hyvinkäällä Viertolassa. Viestejä kun lukee niin paljon tuntuu olevan yhteyden pätkimistä eripuolilla Hyvinkäätä, mutta eihän tänne varmaan kukaan kirjoita jos yhteys toimii hyvin.
On totta että yleensä palautetta annetaan vasta siinä vaiheessa jos on jotain ongelmaa, oli kyseessä sitten laajakaistayhteys tai mikä tahansa tuote. Siksi täältä löytyvät kirjoitukset koskien Hyvinkään kaapelilaajakaistaa eivät ole koko totuus.

Mahdollinen liittymätyypin muutos kannattaa tilata puhelimitse Myyntipalvelun kautta, ettei tule verkkokaupassa vahingossa tilattua toista laajakaistaliittymää. Uuden liittymän tilaaminen laajakaistan verkkokaupassa ei irtisano nykyistä liittymää.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa