Langallinen laajakaistayhteyteni alkaa katkeilemaan alkuillasta ja menee lopulta poikki illalla. Seuraavana aamuna taas toimii iltaan asti. Tätä on jatkunut jo pari viikkoa. Sonera on yrittänyt korjata asiaa kaksi kertaa. Katkeamisajankohta on sen ansiosta viivästynyt, muttei loppunut. Mitä pitäisi tehdä ja mistä vika johtuu(ylikuormituksestako?)
Matti
Sivu 1 / 1
Ongelma kuullostaa siltä ettei siihen kotikonstein pysty vaikuttamaan. Ainoa tapa auttaa asiaa on tehdä liittymästä vikailmoitus.
Jos kyseessä on Liikkuva laajakaista (matkapuhelinverkko), vikailmoitus puhelimella numeroon 0206 90101 ja valinta 1.
Jos on kyse Laajakaista Langaton - liittymästä (@450), voit tehdä vikailmoituksen Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kyseessä on Liikkuva laajakaista (matkapuhelinverkko), vikailmoitus puhelimella numeroon 0206 90101 ja valinta 1.
Jos on kyse Laajakaista Langaton - liittymästä (@450), voit tehdä vikailmoituksen Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.