Hei
Laajakaista pitäisi olla 100Mb, mutta kykenee 20Mb nopeuteen. Soneran automaattinen vianselvitys on tehty koneiden myötä sellaiseksi että 95% lopettaa ensimmäiseen kysymykseen puhelun. Kysymys pitäisi kuulua teetkö vikailmoituksen nyt vai heti. Tämä siitä syystä että jää jälki järjestelmään mistä saa sille maksettavalle summalle hyvitystä mitä maksaa tyhjästä.
Kaapelimallin laajakaistani tökkii tuon tuosta, mutta pari kertaa vuodessa yhteys katkeaa täysin viikoksi. Soneran huoltomies kävi kauan sitten huoltamassa jotakin mutta yhteys on ollut yhtä huono ja epäluotettava koko ajan. Jonkinlainen sakkokäytäntö palvelun toimittamatta jättämisestä alkaa olla paikallaan tai antaa lopputili asentajalle joka ei tiedä mitä on tekemässä. Mielummin molemmat.
Laajakaistayhteys poikki jo 5pv
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.