Skip to main content

laajakaistayhteys suljettu tietoturvaongelman vuoksi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Laajakaistayhteyteni on ilmeisesti suljettu tietoturvaongelman vuoksi, koneeni oli "rikollisten etähallinnassa".

Tietoturvaongelmat on nyt fiksattu (tietokone skannattu ja ongelmat poistettu). Koska saan yhteyteni takaisin? Olisi myös ollut ihan kiva jos olisi voinut tulla joku ilmoitus ensin eikä vain katkaista yhteys yhtäkkiä...

1 kommentti

  • July 25, 2011
Hei asd, jos liittymäsi on ollut sulussa tietoturvaongelmien vuoksi, sinun tulee olla avauksesta yhteydessä Vikapalveluumme. Ennen avausta kone tulee olla puhdistettu ja siinä tulee olla ajantasainen virus -ja palomuuriohjelmisto.