Jos modeemin läpi menee jatkuvasti liikennevirtaa, niin sen sisällä oleva puskuri voi täyttyä. Silloin se täytyy joko vaihtaa uuteen tai reset-nappulasta tyhjentää se puskuri
Johtuvatko siis toimintaongelmat sittenkin raudasta ja pätkivää yhteyttä pitää resetoida entistä ankarammin? Itselläni on nyt VDSL2 ja resetointia vaativia yhteysongelmia ei ole minulla esiintynyt, mutta ehkä tämä auttaa muita ongelmatilanteiden kanssa. Hieman tosin epäselväksi jää, tarkoittiko Ahti tuolla vaihtamisella sisäisen puskurin vai modeemin vaihtoa. Onko Soneralla ohjeita tuon Thomson TG789vn:n sisäisen puskurin vaihtoon, pitääkö se lähettää Soneralle vai voiko sen vaihtaa kotikonstein?