Taloyhtiömme liittyi Soneran laajakaistaan ja sen mukana kaikki kiinteissä olevat asunnot ja pientoimistot.
Yhteyden muiodostumisessa aamuisin on ollut ongelmia 2-4 kertaa viikossa, ja lisäksi yhteys saattaa katketa myös päivän aikana. Yhteyden saamisessa modemin sulkeminen ja PCn sulkeminen löytävät yhteyden 15 - 60 minuutin vempuloinnilla.
Kysyisin:
1. Missä vika?
2. Voinko laskuttaa heikon yhteyden aiheuttamat yritykseni tutottavuushaitat Soneralta (noin 1000 euroa/viikko)?
Ja lopuksi: Soneran puhelintuki-systeemi on kyllä melkoisen syvältä.
Lähes päivittäinen ongelma yhteyden muiodostamisessa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.