Skip to main content

Lähes päivittäinen ongelma yhteyden muiodostamisessa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Taloyhtiömme liittyi Soneran laajakaistaan ja sen mukana kaikki kiinteissä olevat asunnot ja pientoimistot.
Yhteyden muiodostumisessa aamuisin on ollut ongelmia 2-4 kertaa viikossa, ja lisäksi yhteys saattaa katketa myös päivän aikana. Yhteyden saamisessa modemin sulkeminen ja PCn sulkeminen löytävät yhteyden 15 - 60 minuutin vempuloinnilla.
Kysyisin:
1. Missä vika?
2. Voinko laskuttaa heikon yhteyden aiheuttamat yritykseni tutottavuushaitat Soneralta (noin 1000 euroa/viikko)?

Ja lopuksi: Soneran puhelintuki-systeemi on kyllä melkoisen syvältä.

1 kommentti

  • July 22, 2013
Hei Ilkka123,

Mikäli yhteydessä esiintyy ongelmaa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää asiaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.