Moi,
Mikä olisi hyvä tapa siirtää lähetetyt-kansiossa olevat webmailin kautta lähetetyt viestit esim. omalle muistitikulle? Pitääkö siirtää viestit ensin saapuneisiin ja imaista ne jollain sähköpostiohjelmalla. Näyttäisi olevan taas tuo vanha webmaili tänään käytössä ...
Lähetetyt viestit webmailista muistitikulle
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.