Lähetyksestäni puuttuu modeemi.
Nostin laajakaistani nopeutta 24M ja mukaan tuli läppäri ja modeemi.Nyt on kuitenkin käynyt niin että läppäri tuli jo parissa päivässä,mutta modeemia ei näkynyt mukana...missähän mahtaa luurata? Nopeuskin on jo ilmoitusten mukaan nostettu,mutta en vanhalla modeemilla siitä pääse vielä nauttiimaan.Niin ja postin seurantakoodin mukaan läppäritoimituksen piti olla monipakettilähetys...Eli siis se modeemi missä luuraa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.