Eli ohjelma/lähetys saattaa pysähtyä 5-6:kin kertaa tunnin aikana, ihan kuin paussi pistettäisiin päälle... ja mikään muu ei auta, kuin vaihto toiselle kanavalle ja takaisin. Joskus tosin sekään ei auta vaan laite (Motorola VIP 1903 IPTV) täytyy käynnistää uudelleen.
Lisäksi ohjelmaopas ja teksti-tv eivät aina toimi ja kun toimivat, niin viiden sekunnin viiveellä napin painamisesta... ennen viimeisiä päivityksiä toimi kaikki "normaalisti" ja ilman viiveitä.
Sivu 2 / 2
Hei Taustahemmo,
En kyllä millään uskoisi että molemmat reitittimet on rikki (ja vaikka nuo valot palavat punaisena ja netti silti toimii). Jos yhteyskin vielä katkeaa kaikilta laitteilta modeemin takaa yhtäaikaa, ei vika oikein voi jäädä muualle kuin verkkoon.
Verkon ja modeemin väliltä kuitenkin yhteys näyttää omaan silmään toimivan hyvin ja linja-arvotkin ovat kohdallaan. Voisitko tehdä asiasta ihan vikailmoituksen niin verkonhallinta saa tutkittua ongelman paremmin. Lisää ilmoitukselle mukaan nämä lisätiedot mitä olet tänne antanut TAI ilmoita tänne kun olet vikailmoituksen tehnyt. Lisäämme sitten nämä tiedot vikailmoitukselle erikseen mukaan.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
En kyllä millään uskoisi että molemmat reitittimet on rikki (ja vaikka nuo valot palavat punaisena ja netti silti toimii). Jos yhteyskin vielä katkeaa kaikilta laitteilta modeemin takaa yhtäaikaa, ei vika oikein voi jäädä muualle kuin verkkoon.
Verkon ja modeemin väliltä kuitenkin yhteys näyttää omaan silmään toimivan hyvin ja linja-arvotkin ovat kohdallaan. Voisitko tehdä asiasta ihan vikailmoituksen niin verkonhallinta saa tutkittua ongelman paremmin. Lisää ilmoitukselle mukaan nämä lisätiedot mitä olet tänne antanut TAI ilmoita tänne kun olet vikailmoituksen tehnyt. Lisäämme sitten nämä tiedot vikailmoitukselle erikseen mukaan.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Nyt on sitten Sonera saanut tutkittua ja korjattua ongelmani, tekstiviestin mukaan. Omien mittauksien mukaan nettinopeus on noussut todella paljon, mutta siihen mitä odotin sopimusta tehdessäni myyjän kanssa. Eli lupaavalta näyttää Sonera viihteen käyttö. Olen käyttänyt Viihdettä vasta tämän päivän joten vielä ei voi sanoa onko kaikki kunnossa, mutta kuten sanoin lupaavalta näyttää. Tosi iso KIITOS Soneran porukalle. Nyt jään odottamaan Viihteen ominaisuuksien parantamista, joita löytyy paljon. Toivottavasti tämäkin odotus päättyy hyvin. Aikaa on vielä 1.5 vuotta jonka jälkeen voin vaihtaa johonkin toiseen.
Hei lusmu,
Hieno juttu että parempaan suuntaan ollaan menty ja nopeus on parantunut. Toivotaan tosiaan että suunta jatkuu samana.
Kyllä tuolla viihdepalvelun parantamiseksi painetaan kokoajan hommia. Eiköhän siellä siis ehdi jonkin verran asioita tapahtumaan vielä 1,5 vuoden aikana.
Hieno juttu että parempaan suuntaan ollaan menty ja nopeus on parantunut. Toivotaan tosiaan että suunta jatkuu samana.
Kyllä tuolla viihdepalvelun parantamiseksi painetaan kokoajan hommia. Eiköhän siellä siis ehdi jonkin verran asioita tapahtumaan vielä 1,5 vuoden aikana.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.