Skip to main content

Lähetys hukassa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

5.9.2013 tuli viesti että sonera on lähettänyt uuden palvelureitittimen ja ohjeen sonera viihde päätelaitteen kytkemiseksi.

Ei vain ole postissa näkynyt saapumisilmoitusta. Missä mahtaa reititin olla?

3 kommenttia

  • September 27, 2013
Hei viiabori

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin ilman ylimääräisiä merkkejä tai välilyöntejä. Pääset lisäämään numeron proofiilisi valitsemalla Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero.

Vilkaistaan sitten mihin laitteesi ovat joutuneet!

  • October 7, 2013
katsotko nyt kun lisäsin asiakasnumeron

  • October 7, 2013
Hei viiabori

Vilkaisin tietojasi ja uutta reititintä ei kyllä ole meiltä ollenkaan lähtenyt? Tiedoissasi näkyy 2012 heinäkuussa saapunut Thomson TG789-palvelureititin, vieläkö sinulta kyseinen laite löytyy? Jos laite vielä sinulla on, et tarvitse uutta reititintä vaan ota tämä käyttöön.

Mikäli sinulla ei tätä laitetta enää ole (olet sen palauttanut tai se on mennyt rikki) niin laita viestiä tänne uudestaan niin lähetän sellaisen sinulle!