Skip to main content

Lähetys nopeus?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Semmoista vaan kyselisin kun tällä hetkellä suurin laajakaista nopeus on tämä 8/1M.

Niin pystyisikö tuota lähetys nopeutta mitenkään nostamaan?

Tuo 1M ei vaan millään riitä kun ihmiset lähettävät kuvia/videoita.

1 kommentti

  • March 16, 2012
Hei Nikole!
Valitettavasti Laajakaista ADSL:ssä tuo 1M lähetysnopeus on saatavilla oleva maksiminopeus (esim. Laajakaista ADSL 24/1M). Suosittelen kokeilemaan tiedostojen pakkaamista ennen lähetystä, tämä helpottaa suurien tiedostojen lähetystä ja vastaanottoa.