Semmoista vaan kyselisin kun tällä hetkellä suurin laajakaista nopeus on tämä 8/1M.
Niin pystyisikö tuota lähetys nopeutta mitenkään nostamaan?
Tuo 1M ei vaan millään riitä kun ihmiset lähettävät kuvia/videoita.
Lähetys nopeus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.