Onko mitään tietoa mistä johtuu lähtevän postin äärimmäinen hitaus? Sähköpostin lähetysnopeus pyörii 0-9 kt tietämillä, mikä on siis lievästi sanottuna tuskaa.
Käytössä sekä työpaikalla että kotona 8/2 megaa ja sama ongelma kummassakin. Lisättäköön vielä, että toimistolla esiintyy samaa hitautta muidenkin koneilla, eli tästä läppäristä ongelma ei voi johtua.
En tiedän onko harhaa, mutta muistaakseni ongelma alkoi kun Sonera siirsi sähköpostipalvelimia jonnekin tai jotain sellasta.
Lähtevän postin hitaus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.