Skip to main content
Hei,

En muista milloin alkoi ongelmia tulemaan, mutta tänä syksynä kestänyt ainakin muutaman viikon. Viestit saapuu normaalisti, mutta toinen oletus soneran sähköpostiosoite @pp1.inet.fi aiheuttaa ongelmia, ei lähetä heti vaan vaatii aina salasanan ja väittää, että salasana vaihdettiin.

Kun yritän luoda uudestaan @pp1.inet.fi tilin, niin lähtevä asetus valittaa että todennus epäonnistui eikä pysty luomaan uutta tiliä.

Minulla on toinenkin soneran sähköpostiosoite @pp.inet.fi ja se toimii normaalisti.
Kummassakin on samat asetukset ainoastaan käyttäjätunnukset eri.

Tabletti, Samsung Galaxy S Note 10.1 4G 2014 Edition

Olen pystynyt kirjautumaan webmailiin ihan normaalisti samoilla tunnuksilla, mutta ohjelma ei anna periksi.

Tietokoneessa en voi enää käyttää sähköpostiohjelmaa, kun siellä näyttää olevan vielä pahempi ongelma, joten tyydyn tablettiin, joka muutenkin on paljon mukavampi laite. 😉
Kyllä se niin on, että taitaa olla Soneran päässä tuo vika, sillä testasin uudella oikein hyvällä sähköpostiohjelmalla lähettää viesti eteenpäin, mutta ei vain onnistu.

Virhe on tunnuksissa, joten voisiko Sonera tarkistaa @pp1.inet.fi osoitteen tai antaa hyvä vihje.

Toinen @pp.inet.fi toimii todella hyvin.


Negative SMTP reply 535 invalid user ID or password

Edit: webmail pystyi lähettämään eteenpäin.
Kiitos, nyt pelittää. :)

Johan olinkin tapellut siitä ongelmasta liian kauan ja nyt nappasi heti, kun naputtelin tänne. ;))
Moi Maksaja,

Keskustelupalstan maagista mahtavuutta 🙂 Olet varmaan saanut naputeltua tunnukset ja asetukset lopulta oikein sähköpostiohjelmaan. Viikonloppuna ei ole täältäpäin mitään muutoksia kyllä tehty.
Ei ollut minun vikani, vaan sormi näyttää johonkin isompaan kohteeseen. Heti alkoi toimimaan, kun "avasin suuni" tälle palstalle. Nyt toimii kuin junan vessa eikä asetuksiin tehty yhtään mitään muuta kuin suuri avaus.

Vastaa