Heippa, mulla on kotitietsikka ja yhteydet taloyhtiönverkosta (ei Sonera) ja mä olen ajatellut hankkia kesäksi Sonerakaupasta "laskunmaksuläppärin", Amilon tai HP:n peruskannettavan. Kysyisin A) voinko pitää edelleen kotikoneen taloyhtiönverkossa ? kandeeko mun vaihtaa kotikoneen yhteydet samaan paikkaan, siis Soneraan? C) mikä on helpoin ja idioottivarmin tapa? D) onko maksu aina vakio? E) vastatkaa yksinkertaisesti, en todellakaan tajuu näistä jutuist mitään.. valitan
Sivu 1 / 1
A) Voit jatkossakin halutessasi käyttää nykyistä liittymääsi millä tahansa koneella asunnossasi.
B) Asia riippuu aika paljon siitä, millaista käyttöä olet kannettavalle tietokoneelle suunnitellut. Jos tarkoituksesi on kuljettaa tietokonetta mukanasi, kannattaa tutustua 3g-läppäreihimme, joihin tulee maksimissaan 3,6 Mbps nopeudella toimiva Mokkulaliittymä mukana.
C) Helpoin tapa varmasti hoitaa asiat on keskittää kaikki palvelut yhteen paikkaan, jolloin ei tarvitse asioida monen tahon kanssa.
D) Kuukausimaksut tietokonepaketeissamme sekä laajakaistaliittymissämme ovat vakiot lukuunottamatta joitakin mobiilipalvelujamme, joihin voi valita esimerkiksi käytönmukaisen laskutuksen.
Tässä tapauksessa suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) (mpm/pvm), jotta voimme yhdessä etsiä parhaat ratkaisut tilanteeseesi.
Jos sinulla on olemassa tunnukset Omille sivuille, voit jättää sieltä myös yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
B) Asia riippuu aika paljon siitä, millaista käyttöä olet kannettavalle tietokoneelle suunnitellut. Jos tarkoituksesi on kuljettaa tietokonetta mukanasi, kannattaa tutustua 3g-läppäreihimme, joihin tulee maksimissaan 3,6 Mbps nopeudella toimiva Mokkulaliittymä mukana.
C) Helpoin tapa varmasti hoitaa asiat on keskittää kaikki palvelut yhteen paikkaan, jolloin ei tarvitse asioida monen tahon kanssa.
D) Kuukausimaksut tietokonepaketeissamme sekä laajakaistaliittymissämme ovat vakiot lukuunottamatta joitakin mobiilipalvelujamme, joihin voi valita esimerkiksi käytönmukaisen laskutuksen.
Tässä tapauksessa suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) (mpm/pvm), jotta voimme yhdessä etsiä parhaat ratkaisut tilanteeseesi.
Jos sinulla on olemassa tunnukset Omille sivuille, voit jättää sieltä myös yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.