kysyisin https://kauppa1.sonera.fi/tuote/9261?ref=Kannettavat
läppärin näyttökortista sen verran, että paljon on näyttömuistia, ja tukeeko dx10?
ja ylipäänsä tästä että voiko tilata osamaksulla noinkin helpolla kuin ohjeet antavat ymmärtää, vai pitääkö olla töissä?
ja vielä tuosta akusta tuli mieleen: uuden akun hinta, että paljonko se maksaa?
läppärin näyttökortista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.