Sain Soneralta 40 euron lahjakortin vihjeineen, mihin voin käyttää edun. Nyt on kuitenkin niin, etten tarvitse kyseisiä artikkeleita. Jääkö minulta lahjaetu saamatta? Viime vuonna kyllä hyvitettiin elokuun laajakaistamaksusta kyseinen summa. Onko se nytkin mahdollista?
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa soittaa kirjeessä mainittuun numeroon ja käydä myyntipalvelun kanssa läpi eri mahdollisuudet miten voit lahjakortin edun käyttää.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Itsekin sain tuon lahjakortin ja yritin kovasti kartoittaa käyttökohteita. Missasinkohan jotain, kun vaikuttaa siltä ettei lahjakortilla saa _mitään_ ? Alennuksia ja hyvityksiä toki 40 euron edestä jos sitoutuu vähintään 18kk ajaksi. Tuollaiset sitoutumiset arveluttavat aika lailla, kun itse tällä hetkellä maksan 8/1 megan adsl-liittymästä 47e/kk vielä pari kuukautta ennenkuin vapaudun sopimuksesta. Sain 4kk puoleen hintaan eli 18kk sopimuksesta maksan yhteensä 752e, kun suurin osa kilpailijoista tarjoaa saman liittymän 40e/kk hintaan tai halvemmalla (720e/18kk).
Eli saanko lahjakortilla oikeasti mitään sitoutumatta pitkäksi aikaa?
Eli saanko lahjakortilla oikeasti mitään sitoutumatta pitkäksi aikaa?
Lahjakortin voi käyttää myös tuotteisiin, joihin ei vaadita määräaikaista sopimusta, esimerkiksi: Sonera PC, Sonera TV, Sonera Pelikonsoli, kamera, Sonera Varmuuskopio ja Sonera Tietoturva. Tarkemmat tiedot lahjakortin käytöstä saat soittamalla kirjeessä mainittuun numeroon.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
bablo kirjoitti: Itsekin sain tuon lahjakortin ja yritin kovasti kartoittaa käyttökohteita. Missasinkohan jotain, kun vaikuttaa siltä ettei lahjakortilla saa _mitään_ ? Alennuksia ja hyvityksiä toki 40 euron edestä jos sitoutuu vähintään 18kk ajaksi. Tuollaiset sitoutumiset arveluttavat aika lailla, kun itse tällä hetkellä maksan 8/1 megan adsl-liittymästä 47e/kk vielä pari kuukautta ennenkuin vapaudun sopimuksesta. Sain 4kk puoleen hintaan eli 18kk sopimuksesta maksan yhteensä 752e, kun suurin osa kilpailijoista tarjoaa saman liittymän 40e/kk hintaan tai halvemmalla (720e/18kk).
Eli saanko lahjakortilla oikeasti mitään sitoutumatta pitkäksi aikaa?
Lahjakortilla ei saa oikeasti mitään edes sitoutumalla pitkäksi aikaa. Ei suostuta tekemään esim. allekirjoittaneelle uutta 18kk sopimusta 24/1M laajakaistasta vaikka teknistä estettä asialle ei ole. Ei tarjoushinnalla kylkiäisineen eikä normaalihinnalla 79,90eur/kk.
Ja toimiva verkko ollaan purkamassa vasta v.2011 ja korvaavaa yhteyttä on ainakin julkisuudessa luvattu. Tekniikka??
Ei ilmeisesti voi käyttää mihinkaan hieman halvempaan verkkokaupan tuotteeseen kuten Huawei gsm pyötäpuhelimeen?
Tietokonepuolen tarvikkeilla ei tarvetta koska ei mitään takuita edes nykyisen tasoisen laajakaistayhteyden säilymisestä.
Myyntipalvelukaan ei tarjonnu uusia mahdollisuuksia vaikka mainoksessa taas kerran lupailtiin maita ja mantuja ;O))))
Ihan offtopic kysymys.
Miten sellaiselta alueelta johon saa 24/1 liittymän voidaan purkaa jotain?
Miten sellaiselta alueelta johon saa 24/1 liittymän voidaan purkaa jotain?
Calderon kirjoitti: Ihan offtopic kysymys.
Miten sellaiselta alueelta johon saa 24/1 liittymän voidaan purkaa jotain?
Sanopa muuta...
Kysellyt olen ylempiä tahoja myötä että miten palvelutasoa huonontamatta voidaan siirtyä langattomiin ratkaisuihin.
Eipä ole tullut vastausta selventävää.
Nykyisin onnistuu HD-lähetysten katselu. Tulevaisuus on avoin.
Hintoja on nostettu 100% ja verkon huoltoa laskettu 80%. Laajakaistainvestoinnin rahoitti EU TE-keskuksen kautta.
Mutta kun alue laitetaan myyntikieltoon ja uhkaillaan purkamisella niin onhan niin että pikkuhiljaa langaton viestintä tuo paremmin katetta.
Aiheesta sen verran. Sonera toimitti mokkula-asiakkaalle 20 euron "lahjakortin" kultatason asiakkuudesta.
Ilmeisesti ruotsissa tai Soneraihmisen mielissä max.20% alennuslipuke vähintään 100 euron ostoksesta on LAHJAKORTTI ????? Mutta ei meillä suomessa... ainakaan vielä !!!
Hei!
Minulle myyjä varmisti että pystyn saamaan kaikki kulta-tason etuni(4kpl) lahjakortteina ja käyttämään ne kerralla yhteen ostokseen, niinkuin sivuillannekin sanotaan, että vähintään 100e ostos pitää vain olla.
Miten pystyn tilaamaan useamman kappaleen lahjakortteja, nyt sivu sanoo että minulla on jo etu käytössä?!
:edit: Okei, nyt koko nappi meni harmaaksi - KÄYTETTY.
Teidän liittymä toimii muutenkin max. 165kt/s nopeudella, vaikka maksan "jopa" 3.6Mbps!
Ja yöllä tai muuten satunnaisesti vielä hitaampana, ~75kt/s.
Ei pysty katsomaan youtubea, nettiradiotkin pätkii kun tulee hitaampi hetki!
Ja niin, Mobile Manager näyttää HSDPA-kentän voimakkuudeksi täydet pykälät.
Lisään tähän vielä että kaikki portit ovat suljettuja, voisitteko kenties avata edes jokusen kun niitä on kuitenkin 65500...
Minulle myyjä varmisti että pystyn saamaan kaikki kulta-tason etuni(4kpl) lahjakortteina ja käyttämään ne kerralla yhteen ostokseen, niinkuin sivuillannekin sanotaan, että vähintään 100e ostos pitää vain olla.
Miten pystyn tilaamaan useamman kappaleen lahjakortteja, nyt sivu sanoo että minulla on jo etu käytössä?!
:edit: Okei, nyt koko nappi meni harmaaksi - KÄYTETTY.
Teidän liittymä toimii muutenkin max. 165kt/s nopeudella, vaikka maksan "jopa" 3.6Mbps!
Ja yöllä tai muuten satunnaisesti vielä hitaampana, ~75kt/s.
Ei pysty katsomaan youtubea, nettiradiotkin pätkii kun tulee hitaampi hetki!
Ja niin, Mobile Manager näyttää HSDPA-kentän voimakkuudeksi täydet pykälät.
Lisään tähän vielä että kaikki portit ovat suljettuja, voisitteko kenties avata edes jokusen kun niitä on kuitenkin 65500...
jampsi kirjoitti: Hei!
Minulle myyjä varmisti että pystyn saamaan kaikki kulta-tason etuni(4kpl) lahjakortteina ja käyttämään ne kerralla yhteen ostokseen, niinkuin sivuillannekin sanotaan, että vähintään 100e ostos pitää vain olla.
Miten pystyn
Kyseiseen lahjakorttiin liittyvissä asioissa kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolen asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.