Hankin Valtava-paketin kuukausi sitten, ja pakettiin kuului Lumia 900 puhelin. Puhelin on ollut jo kolme kertaa huollossa (puhelin 2 kertaa ja adapteri kerran). Tänään sain viestin, että puhelimen huolto pitkittyy, sillä se jouduttu lähettämään laitevalmistajan keskushuoltoon.
Sonera-liikkeessä sanotiin, että he eivät ole velvollisia antamaan tilalle vastaavaa puhelinta huollon ajaksi. Mihinkähän tämä perustuu? Sopimusehdoissa on mielestäni sanottu selkeästi, että Sonera vastaa laitteen toimivuudesta seuraavassa maininnassa (ote sopimustekstissä):
''4. PALVELUN KÄYTTÖ
4.1. Palvelun käyttöoikeus
Asiakkaalla on oikeus käyttää teleyrityksen palveluita sopimuksessa, yleisissä sopimusehdoissa ja palvelukohtaisissa erityisehdoissa sekä mahdollisissa kampanjaehdoissa ja käyttöohjeissa kerrotulla tavalla. Teleyritys huolehtii viestintäverkostaan ja -palveluistaan siten, että asiakkaalla on mahdollisuus käyttää palvelua sovitulla tavalla. ''
Mielestäni on kohtuutonta, että asiakas maksaa toimimattomasta palvelusta. Nokia ei ota vastaan reklamaatiotani, sillä olen Soneran asiakas.
Laite jatkuvasti huollossa, miksi ei saa varapuhelinta?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.