Hip hei!
Emme olisi lainkaan pahoillamme, jos Sonera sonera huomioisi 1 1/2 viikon toimimattomuuden viihdepalveluiden osalta. Ilmeisesti meistä riippumattomasti syistä säädin rikkoontui (ns. tyyppivika) ja korvaavan tuotteen toimituksessa oli ongelmia.
Caaca
Sivu 1 / 1
Hei caaca73!
Kaukosäätimien toimituksissa oli ongelmia ja tästä samaisesta syystä ilmeisesti myös sinunkin tilauksesi viivästyi. Pahoittelut omasta puolestani tästä aiheutuneesta harmista.
Kerrottiinhan sinulle Sonera Kake -sovelluksesta? Kyseessä siis kaukosäädin sovellus jonka voi ladata puhelimelle. Helpottaa elämää myös tällaisissa tilanteissa jolloin varsinaista kaukosäädintä ei ole käytössä. Tässä vielä ohje kyseiseen sovellukseen -> http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Vii ... e_(Android)?someid=9055 .
Kaukosäätimien toimituksissa oli ongelmia ja tästä samaisesta syystä ilmeisesti myös sinunkin tilauksesi viivästyi. Pahoittelut omasta puolestani tästä aiheutuneesta harmista.
Kerrottiinhan sinulle Sonera Kake -sovelluksesta? Kyseessä siis kaukosäädin sovellus jonka voi ladata puhelimelle. Helpottaa elämää myös tällaisissa tilanteissa jolloin varsinaista kaukosäädintä ei ole käytössä. Tässä vielä ohje kyseiseen sovellukseen -> http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Vii ... e_(Android)?someid=9055 .
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.