Skip to main content

Laiterikko

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hip hei!

Emme olisi lainkaan pahoillamme, jos Sonera sonera huomioisi 1 1/2 viikon toimimattomuuden viihdepalveluiden osalta. Ilmeisesti meistä riippumattomasti syistä säädin rikkoontui (ns. tyyppivika) ja korvaavan tuotteen toimituksessa oli ongelmia.

Caaca

1 kommentti

  • October 27, 2014
Hei caaca73!

Kaukosäätimien toimituksissa oli ongelmia ja tästä samaisesta syystä ilmeisesti myös sinunkin tilauksesi viivästyi. Pahoittelut omasta puolestani tästä aiheutuneesta harmista.

Kerrottiinhan sinulle Sonera Kake -sovelluksesta? Kyseessä siis kaukosäädin sovellus jonka voi ladata puhelimelle. Helpottaa elämää myös tällaisissa tilanteissa jolloin varsinaista kaukosäädintä ei ole käytössä. Tässä vielä ohje kyseiseen sovellukseen -> http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Vii ... e_(Android)?someid=9055 .