Laitteiden palautus/korvaus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulla on ollut Sonera viihdepaketti jo kaksi vuotta ja toiset kaksi vuotta on nyt menossa. Reititin alkoi temppuilla jo ensimmäisen tilausjakson aikana. Koska oli vaikea todentaa, että vika oli luultavimmin reitittimessä vikailmoitusta tehdessäni niin kokeilin aikasemmin saamaani reititintä tilalle ja tilanne parani huomattavasti (tosin tv-digiboksi vaatii jatkuvasti uudelleen käynnistystä -koska hävittää verkkoyhteyden - aina kun laitteen laittaa päälle). Nyt sitten muistin, että jos sopimus loppuu niin haluatte ilmeisesti sen reitittimen takaisin - en vaan enää parin vuoden jälkeen muista onko se tallella - saati tekeekö vanhentuneella laitteella mitään? Muutenkin jos vielä uusin sopimuksen alle kahden vuoden päästä niin saanko silloinkaan uusia laitteita vanhentuneiden tilalle? Kysymys kuuluu jos en löydä reititintä komeron kätköistä niin mitä se minulle kustantaa?

1 kommentti

Hei Kriste57,

Viihdepalvelun toimenpidemaksut löydät sivuiltamme.

Katselin liittymäsi tietoja asiakasnumerolla jonka olet tietoihisi ilmoittanut. Näyttäisi siltä että sinulla ei ole käytössä tuota Thomson palvelureititintä. Reitittimistä ainoastaan tuo Thomson on Soneran omaisuutta ja se pitää palauttaa kun sopimus päättyy. Jos sinulle on siis tullut jokin muu modeemi sinne, niin se on siirtynyt sinun omaistukseesi sillä hetkellä kun laite on sinulle toimitettu.

Jos päätät tuon Viihdepalvelun sopimuksen, niin tuolloin tuo Motorola digiboxi täytyy palauttaa. Tämä on siis ainoa laite jonka tuossa vaiheessa joutuisit palauttamaan.

Jos tuon Viihteen kanssa esiintyy edelleen ongelmia, niin voisit olla vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään josko ongelman korjaamiseksi olisi tehtävissä nyt jotain.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa