Laitteiden palautus/korvaus
Minulla on ollut Sonera viihdepaketti jo kaksi vuotta ja toiset kaksi vuotta on nyt menossa. Reititin alkoi temppuilla jo ensimmäisen tilausjakson aikana. Koska oli vaikea todentaa, että vika oli luultavimmin reitittimessä vikailmoitusta tehdessäni niin kokeilin aikasemmin saamaani reititintä tilalle ja tilanne parani huomattavasti (tosin tv-digiboksi vaatii jatkuvasti uudelleen käynnistystä -koska hävittää verkkoyhteyden - aina kun laitteen laittaa päälle). Nyt sitten muistin, että jos sopimus loppuu niin haluatte ilmeisesti sen reitittimen takaisin - en vaan enää parin vuoden jälkeen muista onko se tallella - saati tekeekö vanhentuneella laitteella mitään? Muutenkin jos vielä uusin sopimuksen alle kahden vuoden päästä niin saanko silloinkaan uusia laitteita vanhentuneiden tilalle? Kysymys kuuluu jos en löydä reititintä komeron kätköistä niin mitä se minulle kustantaa?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.