Lakun ajankohta
Miksi lasku tulee keskellä kuuta eikä 5 tai 7 pv ennen eräpäivää???saako tätä jostain muokattua kun en kuitenkaan haluaisi laskua suoravelotukseen?On melko epäkäytännöllistä että lasku tulee kuun alkupuolella ja sitten pitäisi muistaa maksaa se loppukuusta?vai onko tämä joku rahankeräys menetelmä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.