Minulla on kotona 4 huoneessa ethernet- liittymät johdoilla vedetty. Syksyllä ne vielä toimi. Varsinainen tietokone , joka on päivittäisessä käytössä, on huoneessa n. 1. No , olikohan se marraskuussa kun postissa tuli uusi Thomson-modeemi, jonka tietenkin heti otin käyttöön. Toimii ok. olohuoneessa olevassa netti-tv-päätteessä ja tässä 1- tietokoneessa. Mutta nyt kun on vieraita tulossa , niin aattelin laittaa myös vierashuoneen tv:n siihen kuntoon , että voi netissä pyöriä, niin eipäs olekaan nettiyhteyttä. Eikä ole sinä toisessakaan huoneessa, kokeilin myös kannettavalla koneella. Toin myös sen kannettavan samaan liittymään , missä 1-kone toimii, ei toimi siinäkään. Siis ongelma kohdistuu oman järkeni mukaan Thomsonin asetuksiin. Mutta niitä ei näköjään voi muuttaa.
Kun menee selaimella sinne hallintasivuille, siellä ollaan "administratorina" mutta ei silti voi mitään tehdä. Mikä on vikana?
Lan liittymät ei toimi Thomson TG789vn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.