Joo elikkö tossa toi ongelma on pääpiirteissään.
Eilen alkoi tällä pöytäkoneella netti pätkiä ja tämä on siis modeemissa (Zyxel P660HW-D1) kiinni kaapelilla, läppärillä netti toimii WLanin kautta täysin ilman ongelmia.
Netti toimii aina välillä jonkun aikaa ja yhtäkkiä katkeaa ja menee taas jonkun ajan päästä päälle. Modeemin valoissa en ole huomannut mitään muutosta kun yhteys katkeaa.
Jos joku osaisi yhtään neuvoa niin olisi hyvä, ettei pöytäkoneella tarvitse käyttää joko puhelinta mokkulana/pätkivää nettiä.
Kiitos jo etukäteen. :)
LAN pätkii, WLan ei
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.