Lähisukulaisellani, asuu maalla, on langallinen laajakaistayhteys. Juuri alkaneen kahden vuoden uuden jakson hinta on noussut jo reilusti yli 50 euron/kk. Mitään ennakkoilmoitusta uusinnasta ei tullut, vaan uusintajakso tehtiin automaattisesti, kysymättä ao. henkilöltä. Mistä moinen hinnankorotus johtuu?
Itselläni on edessä kohta sama tilanne, jakso päättyy keväällä. Miten hinnoittelette minun uusintajakson?
Olisiko parempi, että sanon irti sopimuksen ja käytän ns. uuden asiakkaan tarjousetua hyväkseni?
Tiedän, ettei alueellemme saa muiden operaattoreiden langallista liittymää, joten olemme Soneran armoilla.
-Hannu-
Sivu 1 / 1
Hei savoha-26
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä sinun tilanne näyttää.
Määräaikaisen sopimuksen umpeuduttua muuttuu liittymän hinnoittelu automaattiesti listahintoihin. Uusia määräaikaisuuksia ei ikinä tehdä ilman asiakkaan suostumusta. Ennenkuin määräaikainen sopimus loppuu, tulee tästä aina ilmoitus vähintään txt-viestillä jotta asiakas ehtii sopimusmuutokseen reagoida ja tarkistaa liittymäänsä saatavilla olevat tarjoukset. Jos yhteystiedot puuttuu tai ne ovat virheelliset, silloin käy niin ettei asiakasta tavoiteta ja asia huomataan vasta seuraavalla laskulla :(
Uuden asiakastarjouksen saaminen ei koske samaan osoitteeseen tilattua uutta liittymää tai samassa taloudessa asuvan henkilön tilaamaa uutta liittymää.
Jos lisäät tuon asiakasnumeron niin katsotaan sinulle parhaat ja sopivimmat tarjoukset jatkoa varten!
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä sinun tilanne näyttää.
Määräaikaisen sopimuksen umpeuduttua muuttuu liittymän hinnoittelu automaattiesti listahintoihin. Uusia määräaikaisuuksia ei ikinä tehdä ilman asiakkaan suostumusta. Ennenkuin määräaikainen sopimus loppuu, tulee tästä aina ilmoitus vähintään txt-viestillä jotta asiakas ehtii sopimusmuutokseen reagoida ja tarkistaa liittymäänsä saatavilla olevat tarjoukset. Jos yhteystiedot puuttuu tai ne ovat virheelliset, silloin käy niin ettei asiakasta tavoiteta ja asia huomataan vasta seuraavalla laskulla :(
savoha-26 kirjoitti: Olisiko parempi, että sanon irti sopimuksen ja käytän ns. uuden asiakkaan tarjousetua hyväkseni?
Uuden asiakastarjouksen saaminen ei koske samaan osoitteeseen tilattua uutta liittymää tai samassa taloudessa asuvan henkilön tilaamaa uutta liittymää.
Jos lisäät tuon asiakasnumeron niin katsotaan sinulle parhaat ja sopivimmat tarjoukset jatkoa varten!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.