Netin käyttö meinaa taas olla melkoisen työn takana. Sivua vaihtaessa mitään ei tapahdu useaan kymmeneneen sekuntiin. Parhaina aikoina netin toimivuus on jotakuinkin siedettävä ja taas huonoimpina aikoina tällä ei tee juurikaan mitään. Tänne kirjoittaminenkin meinasi jäädä koska rekisteröinti ei meinannut onnistua....
Vika ei ole tietokononeessa, koitettu useamassa koneessa eri käyttöjärjestelmillä ja vaiva on ihan sama. Välillä helpottaa hetkeksi kun käynnistää yhteyden uudestaan, kunnes taas palaa.
Välillä vaiva tuntui olevan päällä vain villkaimpina aikoina kun linjoilla oli enemmän liikennettä, tällä hetkellä netti toimii yhtä huonosti yrittää sitten mihin aikaan hyvänsä.
Onko ideoita millä korjaantuu, vaiko vain kiinteän laajakaistan hommaamalla/operaattoria vaihtamalla?
Langaton laajakaista full rate
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.