Langaton laajakaista ja lasku

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Arvoisa "Asiakaspalvelu"!

Ilmoitan tämän foorumin kautta, koska millään muulla tavalla ei tunnu olevan mahdollisuutta päästä "Asiakaspalvelun" kanssa kontaktiin, että otan yhteyttä Kuluttaja-asiamieheen "Asiakaspalvelunne" joustavuuden ja langattomaan laajakaistaan liittyvien katteettomien lupausten takia. Aion jakaa kokemuksiani tuttavaverkostossani ja eri keskustelupalstoilla.

En moiti tätä langatonta liittymää teknisesti, koska tämähän toimii aivan niin hyvin, kuin 1megan liittymä voi toimia. Olen kuitenkin hämmästynyt siitä, etten voi laajentaa tätä nopeampaan, enkä vaihtaa Soneran lankaliittymään. Näin ollen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoa liittymä ja kääntyä toisen palveluntarjoajan puoleen.

Toivotan teille "Asiakaspalveluun" pikaista työttömyyttä!

1 kommentti

Vastasin edelliseen viestiisi tähän ketjuun, aiheena muun muassa asiakaspalvelun tavoitettavuus.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa