Elikkäs ostettiin tuossa joskus kesällä tämmöinen Netgear CG3300D modeemi ja langaton pätkii ja joskus ei saa edes yhteyttä.
Noh, otin sitten omaan koneeseen käyttöön mokkulan ja isän koneessa oli sitten tuo 100 meganen. Nyt sitten kun PS3:sta rupesin liitämään eilen nettiin niin suostui liittämään ja pysyi koko eilisen tuossa kiinnikkin ja ei pätkinyt.
No tänään sitten ei saa edes koko yhteyttä! Olen yrittänyt vaikka mitä. Modeemin käynnistämistä uudelleen ja PS3:sen verkkoasetusten muuttamista, mutta ei auta.
Apuja kaivattaisiin. Modeemin asetuksiinkaan en ole tietääkseni sen enempää koskenut. Voi kyllä olla myös mahdollista, että siellä puolella joku on pielessä.
Langaton pätkii ja välillä ei saa yhteyttä ollenkaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.