Skip to main content
Hei

Yhteys pätkii jatkuvasti. Ainoastaan siis langaton. Laite on interno teiltä tullut liittymän mukana kk maksullinen. Esim tunnin aikana voi katkaista yhteyden moneen kertaan. Mutta jos on kaapeli kiinni modeemissa niin ei pätki. Laite on resetoitu monesti ja asetukset tarkistettu. Voiko tuotteen vaihtaa tai päivittää koska enää ei jaksa pätkivää yhteyttä. Laite on tullut meille viime marraskuussa.
Hei marjutp,

Oletko testannut pätkiikö oma laitteesi jossain toisessa WLAN-verkossa? Asetuksista voisi modeemin hallinnasta vielä kokeilla muutoksia tehdä jos se auttaisi ongelmaan. Hyviä vinkkejä löydät ohjeet&vinkit sivuiltamme *tästä* kohdasta: WLAN-asetusten muuttaminen
Meillä on monia laitteita ja kaikki pätkii tämän langattoman kanssa. Ei pätki muiden langattomien kanssa. Kuten kirjoitin olen käynyt nämä asetukset katsomassa jo. Eli vikaan ei saa nyt tätä kautta mitään apua ilmeisesti. Mihi pitää olla yhteydessä että asia saadaan kuntoon. Mihinkään maksullisiin numeroihin en ala jonottelemaan koska vika on teidän omistamassa laitteessa. Jos ei onnistu niin lähtee laite takaisin sekä sopimus päättyy kanssanne.
Hei marjutp,

Laitamme laitteelle ohjelmistopäivitystä tulemaan niin kokeillaan miten sen jälkeen lähtee toimimaan. Jos langaton verkko senkin jälkeen pätkii, niin ilmoitteletko vaikka tänne niin tarkistellaan tilannetta sitten uudelleen.
Hei marjutp,

Päivitys ei nyt onnistunut. Laitan tuosta työpyynnön vielä uudelleen eteenpäin, niin saadaan tuo asia siltä osin eteenpäin. Saisitko resetoitua vielä tuon reitittimen niin voidaan kokeilla tuota päivitystä uudelleen.
Nyt on resetoitu laite
Hei

Uusi laite eikä mitkään toimenpiteet ole lopettaneet pätkimistä joten hommattiin oma laite joka toimii täydellisesti. Emme siis käytä enää tätä toimimatonta smart laitetta joten haluan päättää sopimuksen laitteen osalta. Onnistuuko täällä koska jälleen kerran asiakaspalveluunne puoli tuntia monesti jonottaneena ja silti ei läpipäässeenä soittaminen ei enää kiinnosta...
Kts viesti yllä. Vastausta ei ole näkynyt?
Moi marjutp,

Pahoitteluni vastausviiveestä! Aiempi viesti on nyt päässyt silmien välistä lipsahtamaan. Palveluiden irtisanomisissa hoidamme asioinnin aina puhelimitse. Voit toki jättää myös palvelupyynnön asiasta asiakaspalveluumme suoraan Sonera Omien Sivujen kautta: http://bit.ly/1w2GZgz

Vastaa