Hei!
Juuri saapunut Langaton laajakaistani ei muodosta yhteyttä. Laitteiston asennus onnistui, sim-kortti on laitteen sisällä ja oikein päin ja USB modeemi (ZTE MF 636+) koneessa. Tarkistin palomuurin ja viruksentorjunnan, eivätkä kummatkaan estä laitteen yhteydenottoa. Katsoin myös internetasetukset ja kokeilin USB modeemia vanhempieni koneella, mutten saanut yhteyttä muodostetuksi. Olen kysynyt asiakaspalvelusta kuuluvuusalueen ennen tilauksen tekemistä ja minulle sanottiin, että kotini kuuluu 3G-alueeseen. Silti tehtäväpalkkiin tulee kuvake, joka ilmoittaa, ettei verkkosignaalia löydy. Missä mahtaa olla vika?
Sivu 1 / 1
Kyse lienee nyt Liikkuvasta laajakaistasta. Voit etsiä apua ongelmaasi asiakastukisivustomme matkapuhelinosiosta, mutta jos et saa yhteyttä toimimaan, kannattanee sinun jättää yhteydenottopyyntö Matkapuhelinliittymän ongelmatilannelomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.