Skip to main content

Lankaliittymän lopettaminen

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Miten 94-vuotias äitini saa lopettettua lankaliittymänsä (tai miten hänen asioitaan hoitavat lapset sen saavat lopetteua)? Soneran sivuilta ei löydy mitään tietoa; kuitenkin osataan laskuttaa perusmaksu 250 €/vuosi perusmaksua 70 vuotta asiakkaana olleelta!

7 kommenttia

  • September 10, 2013
Hei AiriM!

Olisiko mahdollista että soittaisitte yhdessä äitisi kanssa Asiakaspalveluumme 0200 17000 jolloin lankaliittymä voidaan irtisanoa? Toki meiltäkin voidaan ottaa äitiisi yhteyttä, mutta siinä tapauksessa tarvitsisimme jonkin yhteysnumeron johon soitella. Näin julkisella palstalla ei asiakaskohtaisia tietoja kannata julkaista joten ehkä on parempi että soitatte joku kerta itse Asiakaspalveluumme.

Liittymän voi irtisanoa myös Sonera Kauppiaan luona tai sitten äidillesi voidaan lähettää irtisanomislomake allekirjoitettavaksi mikäli soittaminen tai Kauppiaalla käynti ei onnistu.

  • September 10, 2013
Eihän teidän asiaskaspalvelusta saa IHMISTÄ kiinni! Äitini on toisella paikkakunnalla eikä minulla ole mahdollista olla siellä päiväaikaan asiaa hänen kanssaan soittamassa.
Saanko s-postiosoitteen tai muun ei-julkisen paikan, johon voin lähettää yhteystiedot, jotta asiakaspalvelunne voisi lähettää irtisanomisilmoituksen?

  • September 11, 2013
Hei AiriM,

Voit laittaa irtisanomisesta meille palvelupyynnön tai ottaa yhteyttä Facebookissa privaviestillä, muistathan laittaa siihen yhteysnumerosi. :)

  • September 11, 2013
Hei Jalmari
Äidilläni ei ole verkkokirjautumistunnuksia (koska hoidan omillani hänen pankkiasioitaan), joten hän ei pysty luomaan (jos edes käyttäsi nettiä) kirjautumistunnuksia palveluunne (en siis minäkään hänen puolestaan). Hän (enkä minä) ei käytä/osaa käyttää Facebokia (ja teidän sivut ovat melkoinen sekasotku).

Eli voitko antaa tiedon, miten teille voi toimittaa 94-vuotiaan henkilön yhteystiedot, jotta teidän edellyttämä kirjallinen ilmoitus voidaan tehdä?
Vai laitanko kirjeellä laskussa olevaan osoitteeseen (jos teille ei pysty lähettämään s-postia liitteineen)??
Tuntuu melkoisen käsittämättömältä, että tämä asia voi olla näin monimutkainen ja pelkän "jokaiselle sopivan" yhteydeottomuodon saaminen voi kestää päiväkausia.

  • September 13, 2013
Hei AiriM,

Harmillista että et löytänyt vielä mieleistäsi yhteydenottokanavaa, mutta laitoin sinulle nyt irtisanomislomakkeen tulemaan.

Voithan myös jättää meille soittopyynnön kohdasta "kysy verkossa" -> "Jätä soittopyyntö".

  • September 17, 2013
Mihin sen olet lähettänyt?

  • September 17, 2013
Irtisanomislomake on lähetetty äidillesi. Näyttäisi kuitenkin siltä että irtisanominen on hoidettu tänään Asiakaspalvelussamme kuntoon. Pitääkö tämä paikkansa?