Skip to main content

Lankapuhelinliittymä+Sonera ADSL

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 23 katselukertaa

Hei!

Meillä on monta vuotta ollut lankapuhelinliittymä, koska olemme tarvinneet faxia.
Nyt kuitenkin haluaisimme irtisanoa lankapuhelinliiittymämme (koska se maksaa eikä sitä juurikaan käytetä) ja tekisimme tietokoneella asiat, jotka ennen teimme faxilla. Meillä on monen vuoden ajan myös ollut Elisan/Soneran (vaihdoimme hiljattain Soneraan) internetyhteys. [u:r7hdwg0f]Käsittääkseni[/u:r7hdwg0f] kyseinen liittymä on ADSL liittymä, sillä modeemista menee seinään samanlainen johto kuin lankapuhelimesta menee seinään.

Kysymykseni siis on: Jos irtisanomme lankapuhelinliittymämme, toimiiko internet yhteytemme vai lakkaako se toimimasta?

1 kommentti

  • February 8, 2010
Lankaliittymän irtisanominen ei vaikuta Laajakaista ADSL -liittymään.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu