Miten saa vaihtaa lankapuhelinliitymäomistajan nimi, jos hän on kuollut, lesken nimille?
Paljonko maksaa? Kiitos.
Sivu 1 / 1
Hei nadezdasergeevna !
Tämä voidaan hoitaa puhelimitse. Voit varata soittoajan täältä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818 (Jätä soittopyyntö)
Tämä voidaan hoitaa puhelimitse. Voit varata soittoajan täältä: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818 (Jätä soittopyyntö)
Hei!
Olen tilannut puhelinsoittoaika ja minulle tuli soitto 1.6.2014 klo 9.00. Asiamies sanoi, että saa vaihtaa kotilankapuhelinliittymän nimi lesken nimelle ja ihan ilmaiseksi, ei mitään ei tarvitsee maksaa. Hän sanoi myös, että asia tulee hoidettu viikon sisällä, mutta tänäänkin 18.6.2014 en saanut postilla luvanutta vahvistusta nimivahdosta.
Miten asia hoidetaan?
Olen tilannut puhelinsoittoaika ja minulle tuli soitto 1.6.2014 klo 9.00. Asiamies sanoi, että saa vaihtaa kotilankapuhelinliittymän nimi lesken nimelle ja ihan ilmaiseksi, ei mitään ei tarvitsee maksaa. Hän sanoi myös, että asia tulee hoidettu viikon sisällä, mutta tänäänkin 18.6.2014 en saanut postilla luvanutta vahvistusta nimivahdosta.
Miten asia hoidetaan?
Hei nadezdasergeevna: Jos haluat varmistaa, että omistajan vaihto on tehty, suosittelen että soitat Asiakaspalveluumme tai varaat meiltä soittojan. Uusia aikoja tulee saataville loppuviikosta.
Hei!
Harmi, että ei saa Soneralta oikeata vastausta ja apua.
Jos asiakaspalvelu (ajanvarauksen soito) oli antanut virheellista harhaanjohtavaa tietoa ja nimivaidosta tarvitseekin maksaa, tässä tapauksessa peruuttan nimivaihdos.
Olen pienituloinen eläkelainen ja en jaksaa maksaa Soneralle kohtuuttoman summan. Kiitos.
Harmi, että ei saa Soneralta oikeata vastausta ja apua.
Jos asiakaspalvelu (ajanvarauksen soito) oli antanut virheellista harhaanjohtavaa tietoa ja nimivaidosta tarvitseekin maksaa, tässä tapauksessa peruuttan nimivaihdos.
Olen pienituloinen eläkelainen ja en jaksaa maksaa Soneralle kohtuuttoman summan. Kiitos.
Hei!
Soittoajan varaata ei ole mahdollista, Omalle sivulle ei paasee, kun ei ole tietoa omistuksesta.
Miten asia hoidetaan?
Soittoajan varaata ei ole mahdollista, Omalle sivulle ei paasee, kun ei ole tietoa omistuksesta.
Miten asia hoidetaan?
Hyvä huomenta!
Odotan vastausta asiakaspalvelusta toinen päivä!
Miten asia hoidetaan?
Odotan vastausta asiakaspalvelusta toinen päivä!
Miten asia hoidetaan?
Lisäisitkö asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin niin voimme tarkistaa omistussuhteen muutoksen tilanteen. Asiakasnumero ei näy tämän palstan käyttäjille.
Asiakasnumero 3000020050
Hei! Lankapuhelinliittymä on siirretty omistukseesi 18.6. eli asia on sen suhteen kunnossa. Vaihdosta ei peritä mitään ylimääräisiä maksuja.
Paljon kiitoksia!
Ystävällisin terveisin.
Ystävällisin terveisin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.