Skip to main content

Lapsilukko ei toimi

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi,

olen nyt jo jonkin aikaa yrittänyt saada Tietoturvan lapsilukkoa toimimaan. Olen jopa asentanut Tietourvan kertaalleen uudestaan. Ei auta, asetuksista riippumatta pääsen mille tahansa verkkosivulle, eikä mitään tietoa tallennu web-sivusto luetteloon vierailluista sivuista.

Käytössäni on Vista Home käyttöjärjestelmä sekä Mozilla Firefox 4.0 selain. Keksisikö joku missä vika piilee.