Moi,
olen nyt jo jonkin aikaa yrittänyt saada Tietoturvan lapsilukkoa toimimaan. Olen jopa asentanut Tietourvan kertaalleen uudestaan. Ei auta, asetuksista riippumatta pääsen mille tahansa verkkosivulle, eikä mitään tietoa tallennu web-sivusto luetteloon vierailluista sivuista.
Käytössäni on Vista Home käyttöjärjestelmä sekä Mozilla Firefox 4.0 selain. Keksisikö joku missä vika piilee.
Lapsilukko ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.