Miksiköhän minulle on merkitty erikseen surf kesto ja surf-kanavat? Onko ne molemmat pakko maksaa? Aika hurja lasku jos on, enkä ois edes vaihtanut niitä jos olisin tiennyt että molemmat pitää maksaa erikseen viellä.
Sivu 1 / 1
Tarkennatko vielä, että mihin kyseiset kanavapaketit on kohdallasi merkitty?
Jos kyseiset kanavapaketit ovat saamallasi laskulla, tulisi sinun ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm). Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Jos kyseiset kanavapaketit ovat saamallasi laskulla, tulisi sinun ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm). Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme myös lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.