Skip to main content
Hei,

Olen viikon yrittänyt soittaa teille, mtuta joka päivä ilmoitettu, että palvelussanne tilapäisesti ruuhkaa.
En ole saanut viimeisintä puhelinlaskuani kotiin lainkaan jonka eräpäivä on ollut jo 2.1.14. On mahdollista, että lasku on hävinnyt postijakelussa? Tarttisin nyt sen vuoksi laskun tiedot ja mahdollisesti jos sen voisi siirtää kuun puoliväliin tämän vuoksi. Rahatilanne heikko näin opiskelijalla.
Hei jussirichard!

Pääset näkemään laskut kirjautumalla omille sivuille soneratunnuksella. Sen voit tehdä täällä: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/#sonera-tunnus?Someid=some3827 samalla pystyy tekemään laskulle maksusopimuksen(omien sivujen kautta maksusopimus on 5€). Pystyt myös ottamaan meihin yhteyttä omien sivujen kautta(joko varaamalla soittoajan tai chat-palvelun kautta) tai sitten Facebookin kautta.

Voin myös tehdä täällä maksusopimuksen ja lähettää laskun uudestaan, kunhan lisäät asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä maksusopimuksista veloitetaan nykyisen hinnaston mukainen maksu(7.1.2014 10€).
Hei,

Kiitos paljon vastauksesta. Ekaa kertaa käytän tätä ja hiukan kujalla:)
En säilytä mun vanhoiksi menneitä laskuja joten en tiedö mistä saan asiakasnumeroni!

Yritän selvitellä asiaa! Ihmettelin vain tosiaan kun viimeisintä laskua ei ole tullut.
En tiennyt tosiaan as.nroa joten laitoin kohtaan 0 kuten ohjeissa oli. Enkä osannut tehdä myöskään omien sivujen kautta maksusipimusta. Joten pystytkö tekemään sen tätä kautta lähettämällä myös sitten uuden laskun? Pystyisin maksamaan sen kuun vikaan päivään mennessä. Myös aiemmin jos saan vain päätöksen kelalta että saisin opintotukea. Nyt hiukan taloudellisesti tiukkaa.

Yst.terv. Jussi Richard
Joo, toki voin sen tehdä. Tätä varten tarvitsisin sen asiakasnumeron, jolloin pääsisin oikean henkilön tietoihin käsiksi:) Jos et löydä sitä mistään, niin suosittelen että otat yhteyttä meihin omien sivujen chattipalvelun kautta.
Valitettavasti en tiedä nyt että miten tämä homma menee. Mistä sen chatin löydän.
Alkaa hermo mennä kun on niin sekava sivu ja sieltä sun täältä pitää mennä tuhansien kirjautumisten kera jonnekkin.
Toivottavasti liittämääni ei vielä suljeta? Kun yritän tässä saada nyt yhteyttä Soneralle puhelimitse mikä ei edelleenkään onnistu kohta viikon yrittämisen!

Jussi Richard!
Moi Jussi! Ilman asiakasnumeroa tätä asiaa on hankala hoitaa. Chat-palvelun löydät Omilta Sivuilta kohdasta Liittymänhallinta. Jos sinulla ei ole tunnuksia palveluun, niin voit luoda ne täällä. Toivottavasti saat asian sitä kautta hoidettua.

Vastaa