Puhelinlaskuni pitäisi mielestäni olla 19,90, miksi se on 49.90? Ja mistä pakettiin "ylimääräiset" tekstiviestit tulleet? Onko laskussa kaksi kuukautta vai yksi? Kun hinta on tämä? Eräpäivä tänään 7.1, mutta en saa teitä ikinä soittamalla kiinni kun ei ole varaa jonotella yli 10 minuuttia.
Sivu 1 / 1
Hei Melissa!
Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa lähtenyttä laskua . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Ylimääräiset tekstiviestit mitä on tulleet voivat johtua joko paketin täyttymisestä tai sitten olet lähettänyt palveluviestejä. Laskuissa voi olla useampiakin kuukausia, mutta se riippuu kk:n laskun summasta. Lasku lähtee kuun lopussa kun laskun summa on 10€(sähköpostilasku) tai 20€(paperilasku).
Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa lähtenyttä laskua . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Ylimääräiset tekstiviestit mitä on tulleet voivat johtua joko paketin täyttymisestä tai sitten olet lähettänyt palveluviestejä. Laskuissa voi olla useampiakin kuukausia, mutta se riippuu kk:n laskun summasta. Lasku lähtee kuun lopussa kun laskun summa on 10€(sähköpostilasku) tai 20€(paperilasku).
Nyt sen pitäisi näkyä
Moi Melissa! Tarkistatko vielä tuon asiakasnumeron. Nyt siellä näkyy ainoastaan luku 30. Asiakasnumero on kymmenen merkkiä pitkä sarja, joka löytyy esimerkiksi laskulta tai Omilta Sivuilta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.