Hei, vaihdoin viime laskutuskauden viimeisenä päivänä liikkuvan laajakaistani rajattomaan plus-laajakaistaan. Minulle tulikin nyt lasku, jonka summa oli tuon uuden kalliimman laajakaistan hinta. Mielestäni on kohtuutonta laskuttaa koko laskutuskaudesta kalliimman mukaan, koska vaihdos on ollut voimassa vain puoli vuorokautta laskutuskaudesta.
Sivu 1 / 1
Heippa Minlia,
mobiililiittymien laskutus menee sillä tavalla, että aina päivityksen yhteydessä vanhan paketin hinnat nollautuvat alta pois. Päivitysajankohdalla ei ole merkitystä, vaan tämä on automaationa tapahtuva toiminne, joka estää tuplalaskutuksen, jollaisia aikaisemmin saattoi muodostua pakettipäivitysten yhteydessä.
Lisäätkös vielä asiakasnumerosi tuolta asetuksista ilman välilyöntejä tai muita erikoismerkkejä, jotta pääsemme tarkistamaan asian tätä kautta?
mobiililiittymien laskutus menee sillä tavalla, että aina päivityksen yhteydessä vanhan paketin hinnat nollautuvat alta pois. Päivitysajankohdalla ei ole merkitystä, vaan tämä on automaationa tapahtuva toiminne, joka estää tuplalaskutuksen, jollaisia aikaisemmin saattoi muodostua pakettipäivitysten yhteydessä.
Lisäätkös vielä asiakasnumerosi tuolta asetuksista ilman välilyöntejä tai muita erikoismerkkejä, jotta pääsemme tarkistamaan asian tätä kautta?
Asiakasnumero lisätty.
Hei Minlia! Olet tilannut uuden paketin tosiaan laskutuskauden viimeisenä päivänä ja laskulle on muodostunut uuden paketin hinta kuten kuuluukin. Ymmärrän että tilanne harmittaa, mutta näin laskutus tosiaan menee myös päinvastaisessa tilanteessa jos vaihdat paketin isommasta pienempään.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.