Hei!
Sain Soneralta laskun nettitikusta koko kuukaudelta vaikka uuden lskutusjakson jälkeen nettitikku oli käytössäni ainoastaan 11.2-16.2.2014. Määräaikaisuuteni päättyi 11.2.2014 ja halusin pitää nettitikun käytössä vielä 16.2 asti sillä olin reissussa, mutta minulta veloitetaan koko kuukausi? Eikö asiakaspalvelussa olisi pitänyt mainita että minulta tullaan veloittamaan koko kuukausi eikä vain 5 päivästä niin kuin luulin. Olisin tietenkin pitänyt nettitikun 10.3 asti jos olisin tälläisen tiennyt... Voisin sanoa että melko törkeää, kalliiksi kävi 5 päivän nettitikun käyttö!
Sivu 1 / 1
Hei lassilamarika!
Kävi kyllä virhe meidän puolelta, kun ei varmistettu haluatko irtisanoa liittymän välittömästi vai laskutuskauden loppuun. Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin vilkaisen tapausta tarkemmin.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Kävi kyllä virhe meidän puolelta, kun ei varmistettu haluatko irtisanoa liittymän välittömästi vai laskutuskauden loppuun. Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin vilkaisen tapausta tarkemmin.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei, kävin lisäämässä asiakasnumeroni.
Hei lassilamarika! Tarkistatko vielä asiakasnumerosi. Nyt siellä näkyy ainoastaan kaksi ensimmäistä numeroa. Lisää numero ilman välilyöntejä.
Nyt asiakasnumeron pitäisi olla oikein.
Hei taas lassilamarika! Sopiiko, jos teen laskulle 20€ hyvityksen, jolloin maksettavaksi jää 6,03€?
Hei!
Se sopii hyvin. Kiitos paljon. Vähännänkö siis nykyisestä laskusta 20 € ja maksan samalla viitteellä ym.
Se sopii hyvin. Kiitos paljon. Vähännänkö siis nykyisestä laskusta 20 € ja maksan samalla viitteellä ym.
Kyllä, juuri näin. Muutat vain loppusumman ja viite pysyy samana.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.