lasku
Niinpä, sähköpostilaskuhan se. Mutta kun virtuaaliviivakoodilla maksan, kaikki on ihan ok, mutta tiliä ei veloiteta, aivan sama tilanne kun yritän maksaa manuaalisesti. Eihän minulla ole mitään kiirettä laskun maksamiseen, mutta jos Te haluatte että maksan laskuni, niin laittakaa uusi, toimiva ja tarkistettu versio tulemaan. Shkpsti osoite on varmaankin tiedossa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.