Lasku?
Lyhyesti: Missä Koti-TV - palvelun laskut? Palvelu avattu jo aikoja sitten eikä ensimmäistäkään laskua ole vielä tullut. Liittymänhallintakin tuntuu "herjaavan" jostain ongelmista... Viimeisin laajakaistalasku maksettu marraskuun puolenvälin tienoilla.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.