Hei!
Hoidan äitini puolesta hänen laskunsa jne. Sähköpostiini tuleva lasku ei joulukuussa ole tullut perille. Voisitteko lähettää sen uudestaan sähköpostiini.
asiakasnumero: 3001070096
Sivu 1 / 1
Heippa!
Pahoittelen pitkää vastausviivettä! Olitte saaneet luultavimmin asian hoidettua, koska tällä hetkellä kyseisellä asiakasnumeron asiakastilillä ei ole vielä yhtään erääntyttä laskua.
Pahoittelen pitkää vastausviivettä! Olitte saaneet luultavimmin asian hoidettua, koska tällä hetkellä kyseisellä asiakasnumeron asiakastilillä ei ole vielä yhtään erääntyttä laskua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.