moro mulle ei ole tullut laskua toukokuussa
toivottavasti ei ole mennyt vika osotteeseen
ja tietenkin tulee taas viivästys maksukin
Sivu 1 / 1
Voit tarkistaa liittymäsi laskujen tiedot laskuarkistostamme. Laskuarkiston tietojen perusteella voit myös maksaa mahdollisen avoimen laskun. Tällä sivullamme on neuvottu tarkemmin laskuarkistoon kirjautumisessa.
Jos laajakaista liittymäsi lasku toimitetaan sinulle sähköpostitse ja käyttämässäsi sähköpostiohjelmassa on jonkinlainen roskapostinsuodatustoiminto, kannattaa tarkistaai, ettei lasku ole joutunut sähköpostin roskapostikansioon.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos laajakaista liittymäsi lasku toimitetaan sinulle sähköpostitse ja käyttämässäsi sähköpostiohjelmassa on jonkinlainen roskapostinsuodatustoiminto, kannattaa tarkistaai, ettei lasku ole joutunut sähköpostin roskapostikansioon.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
Minulla on ollut adsl extra liittymä jo huhtikuun puolestavälin saakka ja en ole saanut vielä yhtään laskua. Laskuarkistoon mennessä tulee ilmoitus: "Harmillista, mutta etsimääsi sivua ei nyt löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit joko navigoida ylävalikosta eteenpäin, käyttää oikealla ylhäällä olevaa hakukonettamme tai kertoa ongelmasta meille."
Sähköpostiin ei ole tullut yhtään laskua ja olen tarkistanut roskapostikansion ja kaikki.
Toivottavasti ei laskut ole menneet minne sattuun.
Minulla on ollut adsl extra liittymä jo huhtikuun puolestavälin saakka ja en ole saanut vielä yhtään laskua. Laskuarkistoon mennessä tulee ilmoitus: "Harmillista, mutta etsimääsi sivua ei nyt löytynyt. Se on voinut poistua sivustoltamme tai sen osoite on kenties muuttunut. Löytääksesi tarvitsemasi tiedot voit joko navigoida ylävalikosta eteenpäin, käyttää oikealla ylhäällä olevaa hakukonettamme tai kertoa ongelmasta meille."
Sähköpostiin ei ole tullut yhtään laskua ja olen tarkistanut roskapostikansion ja kaikki.
Toivottavasti ei laskut ole menneet minne sattuun.
Laskuarkiston pitäisi kyllä toimia Omilla sivuilla normaalisti. Ensimmäisellä kerralla sitä avattaessa ohjaa selain sinut pankkitunnistautumiseen, jonka pitäisi kyllä toimia. Jos et saa otettua Laskuarkista käyttöön, varmista että kirjaudut Omille sivuille oikeilla tunnuksilla ja että käytössäsi on uusin versio selaimesta. Suosittelemme joko Internet Exploreria tai Mozilla Firefoxia.
Jos et saa Laskuarkistoa tästä huolimatta auki, kannattaa sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko Omien sivujen lomakkeellasoittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos et saa Laskuarkistoa tästä huolimatta auki, kannattaa sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko Omien sivujen lomakkeellasoittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
hei,
Pääsin kirjautumaan sisään, kun yritin myöhemmin uudelleen. Laskuarkistossa lukee kuitenkin, että laskuja ei ole ja ne kirjautuvat laskuarkistoon kun lasku on lähetetty. Laskutusvälin pitäisi olla ilmeisesti kuukausi, joten ihmettelen, kun yhtään laskua ei ole vielä tullut.
edit: Sivuillanne lukee seuraavasti: "Laskutusraja on kuluttaja-asiakkailla 20 € (yrityksillä 50 €). Jos kuitenkin viimeisimmän laskun lähettämisestä on kulunut 70 vuorokautta eikä laskutusraja vielä täyty, lähetetään asiakkaalle normaalista laskutusaikataulusta poikkeava lasku."
Minulla on 10/2 extra liittymä, jonka kuukausi maksu on 10€/kk, joten tuleeko lasku siis 2 kuukauden välein, jotta tuo 20 täyttyy?
Pääsin kirjautumaan sisään, kun yritin myöhemmin uudelleen. Laskuarkistossa lukee kuitenkin, että laskuja ei ole ja ne kirjautuvat laskuarkistoon kun lasku on lähetetty. Laskutusvälin pitäisi olla ilmeisesti kuukausi, joten ihmettelen, kun yhtään laskua ei ole vielä tullut.
edit: Sivuillanne lukee seuraavasti: "Laskutusraja on kuluttaja-asiakkailla 20 € (yrityksillä 50 €). Jos kuitenkin viimeisimmän laskun lähettämisestä on kulunut 70 vuorokautta eikä laskutusraja vielä täyty, lähetetään asiakkaalle normaalista laskutusaikataulusta poikkeava lasku."
Minulla on 10/2 extra liittymä, jonka kuukausi maksu on 10€/kk, joten tuleeko lasku siis 2 kuukauden välein, jotta tuo 20 täyttyy?
Jos liittymäsi kuukausimaksu on 10€ eikä laskulla ole muita tuotteita, tulevat laskut kahden kuukauden välein. Jos liittymäsi on avattu huhtikuussa, on ensimmäisen laskun laskutuskausi avauspäivästä kesäkuun loppuun. Käytössämme on jälkilaskutus, joten saat laskun jossain vaiheessa heinäkuun aikana.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.